להגדיל חשיפה במכשירים ניידים

5 כללים להצלחה בקמפיין שיווק לנייד

כיום מותגים רבים משקיעים את מירב כספי השיווק  בתכנים מותאמים לניידים על מנת לשווק ולמכור את ההצע הקיים.
המותגים צריכים להתמקד בכל נושא הניידים עבור רוב המשתמשים כרכיב שהוא  "נוכח קבוע" ,רוב המשתמשים, בכל הקטגוריות, נוטים להשתמש במכשירים ניידים כמעט בצורה מולדת עבור חיפושים, רכישות, ומדיה חברתית.

ללא נוכחות ניידת חזקה משולבת באסטרטגיה שיווקית סלולרית,  המותג שלך יכול בקלות לדדות מאחורי מותגים דומים,
במונחים של לכידת אינטרס המשתמש והפיכתו לטווח ארוך ללקוח מתעניין, פרושו , לקוח בעל ערך.
במילה אחרת, הכנסה כלכלית.

כאשר אתה בונה אסטרטגיה שיווקית למכשירים ניידים, עליך לשקול את הדברים העיקריים הבאים כדי לוודא שאתה מגיע לקהל הנכון, בזמן הנכון, עם התוכן הנכון.

5 כללים להצלחה בקמפיין שיווק לנייד

1. תוכן מותאם אישית עבור מכשירים ניידים

הסיבה העיקרית שיכולה להכשיל קמפיין \ אתר \ דפי נחיתה וכו' המותאמים למכשירים ניידים וכדומה, היא חוויות משתמש כושלת.
עליך לוודא בעת פיתוח תוכן למכשירים ניידים, שהצלחת לספק למשתמשים חוויות משתמש אופטימלית עבור הלקוחות והצרכנים שלהם.
בראש ובראשונה, יצירת טקסט מדויק ומובן כבר בפסקה הראשונה.
יש לוודא שהמפגש הראשון עם הטקסט לא יציף את המסך וישאיר מקום לתמונה \ צבע , צריכים לקחת בחשבון שהמשתמשים הניידים שלנו , הם אנשים שצורכים תוכן במצמוץ,
4 שניות לתפוס את תשומת הלב.

יותר מידי טקסט יכול להניא את המשתמש מקריאה ובעצם יצרנו מצב אפשרי לביטול לקוח פוטנציאלי.
שימוש בגופן עבור קמפיין מותאם למכשירים ניידים הוא מקביל כמעט לחשיבות התוכן עצמו,
גודל הגופן, צבע, סוג, ריווח אותיות, פריסה .
הגופן חשוב כדי לקבל אפשרות ליהנות מהאתר במכשיר הנייד.
מספר המשתמשים הקוראים טקסטים על מסכים גדולים  קטן בהתמדה, מסך נייד לא יכול להכיל את פריסת הטקסט כפי שמופיע במסכים של מחשבים שולחנים.
לכן, יש להשתמש בגופן בגודל גדול כי הוא קריא ונוח ולהימנע כמה שיותר מתחושת פזילה הנוצרת מטקסט קטן.
יש לשקול להשתמש בסגנונות  גופן שונים כמו מודגש או נטוי ולשים דגש
על המילים החשובות שאתה רוצה להבליט עבור המשתמש.

דבר נוסף, כמה מהר האתר שלך עולה? כשאר משתמשים נמצאים בתנועה, הם מצפים לקבל את התוכן במהירות, הם לא יכנסו לאתר \ דף הנחיתה וכדומה אם הם מבינים שהם שיש זמן המתנה לא מבוטל.
באופן ספציפי עבור דפי תוכן כבדים, תמונות חזותיות מועילות כדי לשבור את הטקסט בדף וכאשר יש הרבה תמונות בדף אחד אחת הדרכים היעילות ביותר על מנת לשמור על מהירות האתר שלך הוא לייעל את התמונות.
הכוונה היא לייצר אופטימיזציה לתמונות ללא פגיעה ברזולוציה כך  יוכל האתר להתמודד עם כמות מכובדת של תוכן גרפי ללא פגיעה משמעותית בזמן עליית האתר.
אחד הכלים המובילים בתחום עבור אתרי וורדפרס הוא WP SMASH גרסת החינם מאפשרת לכם לשנות גודל תמונות לחמישים תמונות בפעם אחת.

2. שיווק ממוקד במדיה החברתית

כיום, המכשיר העיקרי המשמש לגישה לפלטפורמות מדיה חברתיות הוא מכשיר סלולרי.
יש מעל 200 רשתות חברתיות פעילות , מעבר למוכרות כמו פייסבוק , אינסטגרם ולינקדין,
רשתות אלו למשל מאוד פופולריות ראשית בגלל סוג התוכן, שנית אופי צריכת התוכן, האם שמתם לב כמה דומה ממשק המשתמש של כל אחד מהם?


כותרת, תמונה טקסט קצר , ובלי לשים לב, כל כניסה לאתרים אלו, נמשכת דקות ארוכות.
השימוש בתוכן ויזואלי ממוקד עבור מכשירים ניידים ובמיוחד לטלפונים, נותן תחושה של קלות בלתי נתפסת בשליטה על התוכן המוצג עבור המשתמשים, ונותן כח בידי המשתמשים.

אפשרויות הפרסום המוצעות ברשתות חברתיות אלו מקלות עלינו להתחבר עם משתמשים שנמצאים אונליין בכל זמן נתון במכשירים הניידים
היכולות לכוון את הפנייה בצורה ממוקדת עבור קהל המשתמשים היא עצומה, אנחנו מדברים פה על פרסומת מוכוונת ברמת דיוק כמעט גנטית.
פרסומת יכולה להיות ממוקדת היום על פי מצב רגשי שלך , לדוגמא, אם קרה מקרה מצער ופרסמת פוסט בפייסבוק וקיבלת המון תגובות תומכות, ואימוג'י של עצוב או דמעות,
פייסבוק יודעת לנתח את תוכן הטקסט ועוד באותו יום יופיעו פרסומות שקשורות ללחץ, רגש, וכו' …
תחשבו שבתור מפרסמים יש לכם את הכח הזה, להגיע עם המודעות שלכם בדיוק לאנשים הנכונים בלי לבזבז תקציב מיותר .
סוג זה של מיקוד מבטיח שהפרסום שלך מופיע אצל המשתמשים הרלוונטיים ביותר וכך לך יש את הסיכוי הטוב ביותר לייצר עניים  במותג שלך ומעקב עם רכישה.

3. Hypertargeting | כמעט, לא חוקי.

בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, לוגיקה שיווקית וחוסר הידע של הציבור המתן הרשאות לכל אפליקציה שהם מתקינים, הם חשופים להכוונה ממוקדת של פרסומות שמובילות לפעולה.

דוגמא: אתה מוכר ציוד לבית הספר, ומעוניין שאימהות לילדים בגיל בית הספר שעוברות במרחק של 2 קילומטר מהחנות , יקבלו סמס, אימייל, באנר, באמצע צפייה בנייד שבחנות שלך יש מוצרים רבים לבית הספר, וכדאי לה להיזכר אם היא צריכה משהו.
בנוסף, גם אם היא חיפשה לאחרונה ציוד בית ספר ועברה ליד מיקומך או 
אני אזהר ואומר, שיכול להיות שהיא דיברה בטלפון על רכישת מוצרים לבית הספר…

המובייל של הלקוח העתידי שלך תמיד מחובר ותמיד מנוטר, ולך היום יש גישה אליו.
זהו כח פרסומי אדיר שמניע פיתוחים ואקזיטים של מאות מיליוני דולרים בשכלול נושא זה.

4. הודעות אימייל שיווקי בעיצוב אישי לפלטפורמות שונות

אימייל שיווקי הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לתקשר ולהתחבר עם רשימה של משתמשים ממוקדים שכבר הביעו עניין במותג שלכם. דרך הרשמות באתר .
שליחה ישירה ללקוחות  מבצעים מיוחדים על מוצר קיים, חומר שיווקי, קידום מיוחד עבור הנחה בלעדית, זוהי דרך מצוינת לשמור על מותג חי ולהראות נוכחות אונליין גם אם מדובר בחנות פיזית שלא רבים מגיעים אליה.

היום ניתן לייצר פלטפורמת אימייל לדיוור ישיר שתיפתח ברוב סוגי המכשירים

יתרון נוסף בקמפיין שיווק סלולרי הוא יצירת קמפיין פרסום בדוא"ל  לחו"ל וכיצד ניתן לייעל הודעות אלה למשתמשים  באמצעות תבנית עיצוב דינמית (רספונסיבית)
תבנית שכזו נטענת כראוי בכל סוגי המכשירים הרלוונטיים.
כפי שניתן לראות בדוגמא הבאה:
תבנית ההופכת בתבונה לפלטפורמות שונות  קלה לקריאה על גבי מסך קטן, בינוני \ גדול ויש בה פונקציות משתנות בהתאם למכשיר.

במילים פשוטות, אם האימייל ששלחת אינו נטען כראוי בנייד מבחינת כפתורים, טקסט, צבעוניות, כפתורים כמו "קנה עכשיו" אינם ברורים ללחיצה, אתם מאבדים פוטנציאל רווחי. כדי לייצר צמיחה במשתמשים ניידים בעלי עניין  במותג ולהגדיל את משפך ההמרות  מתוך כלי  הפרסום איתם אתם עובדים, חיוני לבצע אופטימיזציה ובדיקות כדי להשיג מקסימום חשיפה במקסימום מכשירים.

5. עיצוב רספונסיבי | התאמה למסכים שונים

אתר בעיצוב רספונסיבי הוא מרכיב חיוני בכל אסטרטגיה שיווקית ניידת ממוקדת.
באופן כללי, המטרה של ערוצי השיווק היא ללכוד את תשומת ליבם של המשתמשים ולקדם אותם לאתר שלך.
אם אתה יוצר לינק בין משתמש ברשת לאתר שאינו מותאם לשימוש שאינו מותאם למכשירים ניידים שונים אתה מציע להם חוויה שלילית עוד לפני שהתחילה תהליך מכירה. זה מיועד לכישלון.

*בדיקת מכשירים שונים עבור קמפיין נייד.

עיצוב רספונסיבי מאפשר ללא קשר למכשיר שבו משתמש ניגש לאתר, להציג מסך אינפורמציה שיעבוד כראוי ולהתאימו לגודל המסך של המכשיר בו הם משתמשים.
משמעות הדבר היא שאין צורך לבצע התקרבות התרחקות כדי לצפות בתמונות, כפתורים, פרסומות וכדומה.
בשל שטח מסך קטן, כפתורים לחיצים ביתר קלות  מאחר והם נוכחים ביותר שטח מסך מאשר שולחן עבודה.
מומלץ לבדוק את האתר בכלי חינמי שמציג דפים מהאתר כמעט בכל רזולוציה Screenfly.

לסיכום

B2C   היא שיטת המסחר הנפוצה כיום, מכירה ישירה מהעסק לצרכן הסופי.
היום יותר מתמיד חייבים בעלי העסקים להיות ממוקדים ולנצל את כל ההזדמנויות והכלים העומדים לרשותם על מנת להמיר תנועה באתר למכירה.
בשורה התחתונה, אם אתה מנסה לבצע מכירה מקוונת, חוויית הקנייה של הלקוח חייבת להיות חלקה.
כל התערבות שגויה בחוויית המוצר,  בין אם זה גופן קטן מדי לקריאה, או כפתור שלא עובד, כל אלו יכולים  להרתיע משתמשים בקלות, ולפגום בהמרה מהאתר והשלמת הרכישה.

מעוניינים להעסיק אותנו? בניית אתר רספונסיבי מותאם לניידים. מלאו פרטים